KÄRLEK

11 maj 2011

Lite bilder från resan


Jag har lite bilder på mobilen som jag vill dela med mig av från resan som jag inte hunnit importera igår så dom kommer nu. =)

Här är från resan dit. Tuffingen i taxin på våg till Bromma flygplats och sen mysungen som sover i en sovande mammas famn på flygplanet. =) Det är så grymt mysigt att ha sin bebis sovandes i famnen. =)Det här var dom fina placerings-"korten". Så här var hela familjen samlad! =) Vi tog hem Gabriel och Eriks stenar så dom fick se dom sen. =)Det här är enda bilden jag har på mig själv från bröllopsdagen. Det är mitt i natten, runt 2:30 när jag har tvättat av sminket och är allmänt slutkörd efter massa party! =) Jag är otroligt nöjd med klänningsköpet faktiskt. Jag känner att jag kommer att få mycket användning för den! Gabriels välsignelse kanske. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar