KÄRLEK

7 april 2011

Ät då för sjutton!

Jag har ingen aptit, är konstant småhungrig och har konstant lite huvudvärk. Jag intalar mig själv att det bara är att äta, det ska väl inte vara så svårt. Det är väl bara att tvinga i sig mat även om jag inte är sugen. Men NEJ, så funkar inte jag tydligen. Får i mig kanske runt 1,5 dl mat per måltid. Lite mer än Gabriel äter jag. Och det känns ju inte okej. Jag förstår att jag får huvudvärk. Det som är frustrerande är att jag inte verkar kunna göra nåt åt det. Borde börja anteckna när jag hamnar i dom här mat-svackorna för att se om dom följer något mönster. Nu ska/har jag precis få/fått ägglossning. Kanske är i samband med det varje månad? Jag vet att det blir såhär för mig ibland, men vet inte när. Stress? Jag kanske har magkatarr. Fast borde jag inte ha ont i magen då?

Borde göra smoothie som jag kan dricka och hade jag haft en banan hemma hade jag gjort det. Jag går inte ut i stormen för en liten banan. Men jag vill kunna äta!!! Nåt tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar