KÄRLEK

5 april 2011

Dans och bebismys

Igår var det måndag och det betyder underbar danskurs för min del. Jag får sånt självförtroende av att känna hur pass mycket jag faktiskt minns av dansen trots att jag inte har dansat modern dans på ett par år. Kul är det ju också såklart. :)



Idag är det mys med favoritbebisen som gäller. Han ser lite trött ut...äh, det var bara nåt tillfälligt. Gabriel upptäckte en genväg idag...


...man kan krypa genom bokhyllan istället för runt!!


Yeay!!
Det händer så otroligt mycket nu hela dagarna här hemma. Gabriel står hyfsat bra med stöd nu. Han har bättre balans och kan gå och och bara hålla i nån med en hand och ta stegen själv utan att vi driver på. Han kan ställa och stå själv ett par sekunder innan han ramlar. Han äter allt möjligt nu och det känns väldigt kul!
Det händer massor och han är helt underbar!! KUL!!! Nyfiken kille är helt underbart!

Dock upptäckte jag igår att Gabriel är livrädd för dammsugaren. Inte bara ljudet utan själva apparaten och slangen. Han klamrade sig fast vid mig och började gråta. Så när jag hade lyckats dammsuga blev det massa mys för att lugna den lilla.


HÄRLIGT!!! Kan man ha det bättre?? Jag tror inte det. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar