KÄRLEK

14 april 2011

Lite shopping...

På vår promenad så hamnade vi på Årsta torg och tog en sväng in på Barnaskaran som är en affär med begagnade barnkläder här i närheten. Och där hittade jag lite av varje. Både sånt som vi är i behov av och sånt som är smått onödigt men okej till dom priserna. ;o)Dom här skorna är helt klart mitt bästa fynd någonsin till Gabriel. Vi var på jakt efter ett par skor nu till våren så att man kan ta upp honom i en par och gå runt lite med honom. Jag föll för dom här DIREKT och dom passade!! Dom var våra för 60:-Den här skjortan har vi inget behov av, men den var så snygg att jag inte kunde låta bli. Vi ska på kalas på lördag så då kommer den till användning. ;o) 40:-Detta var det första plagget jag möttes av i butiken och jag föll direkt. Klart han måste ha en body med Pippi på! Hon är ju typ coolaste karaktären i världen. =D 25:-
Detta var en helt okej body som är lätt att matcha. Sånt behövs bland alla tröjor med figurer och mönster. Detta blev i storlek 80 så den kan han växa i. 25:-
Jag har varit på jakt en efter helt neutrala mjuka byxor men i grått. Dess i vitt duger fint. 15:-

Så nu har vi ännu mer fina kläder..och till bra priser dessutom. Jag kan verkligen rekommendera begagnade barnkläder. Man kan hitta mycket som är fräscht och snyggt. Jag köper aldrig något som redan innan börjat bli urtvättat i färger och så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar