KÄRLEK

20 april 2011

Hoppas på att få resa.

Jag har ännu inte blivit smittad av Eriks och Gabriels sjuka, vad det nu är dom har. Erik blev sjuk i söndags och idag är onsdag. Det är alltså tre dygn sedan han fick feber. Jag tycker att jag redan borde ha blivit smittad om jag ska bli det. Gabriel blev ju sjuk dagen efter Erik blev det. Det enda jag känner är allergi. Jag har ingen aning om hur lång tid det kan ta innan jag blir smittad eller hur lång tid det ligger och pyr under ytan på mig utan att komma fram...? Det skulle vara skönt att veta och har provat att googla men det är svårt att få bra svar när man måste googla med nästan en fullständig mening. Och vad ska jag egentligen söka på? När Gabriel blev sjuk för ett par veckor sedan blev jag sjuk redan dagen efter. Det känns som det är så det brukar vara. Men det kanske är så att min kropp på något mysko sätt känner av att jag inte "får" bli sjuk för att jag måste ta hand om dom andra två. Kan det vara så?

Egentligen gör det väl inte så hemskt mycket om jag blir sjuk...om det inte hade varit för att vi har planerat att åka upp till Edsbyn i helgen. Jag vill SÅÅÅÅ gärna lyckas åka!! Både Erik och Gabriel mår bättre och jag vill inte falla dit nu precis innan vi ska åka. =/ Jag vill verkligen inte missa den här resan! Jag har sett fram emot den så mycket! Få träffa alla och vara i underbara Hälsingland. Sjuk kan jag bli nästa vecka. =P Ska vi tumma på det? ;o)

P.S. Det är enda jag känner av nu är pollen. För visst har den kommit? Känner ni andra allergiker också av det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar