KÄRLEK

23 april 2011

Skit-huvud!!

Idag har jag knappt nån feber längre, men VÄRLDENS huvudvärk!! Har haft det sen jag vaknade för tre timmar sen. Skit!! Orkar inget. Kan bara titta rakt fram med halvöppna ögon.


Snygg? Nej!! Och min son matvägrar. Precis som han gjorde när han varit magsjuk. Tidigare har välling funkat men sen igår vägrar han även det. Igår vid kl 22 fick vi i honom 200 ml välling. Det var senast han åt ordentligt o då fick vi mata honom i sömnen för att få i honom det. =\ idag har han fått i sig 4 skedar gröt o 30 ml välling. Självklart går han runt o bara gnäller!! Han har ju ingen energi i kroppen. Mitt huvud sprängs o stämningen här hemma är inte riktigt på topp.

13.42 går bussen. Vi ska pallra oss iväg till örbyhus o fira mamma. Vi vill komma ut på nåt. Och hon har mer energi o tålamod med Gabriel än vad vi har som varit i hans gnäll hela veckan.

Vi får även gratta Skrutten idag som har namnsdag. Georg idag!! Grattis älskling!

- Bloggat med min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar