KÄRLEK

20 april 2011

Vilken sång ska vi välja?

Jag håller på och försöker hitta nån solosång till Gabriels barnvälsignelse den 29 maj. Just nu känner jag mest för Älska mig och Himlen måste sakna en ängel. Dom har lite olika budskap och sjungs från olika personer. Alltså Älska mig är ju som att barnet sjunger och den har ett väldigt fint budskap. Se mig för här är jag, min enda längtan nu och här, älska mig för den jag är. Medan Himlen måste sakna en ängel mer handlar om vår kärlek till Gabriel. Plus att det finns en ängel i Bibeln som heter Gabriel och det blir lite symboliskt fint att vi fått en av Guds änglar till oss. =) Kan det vara sant att jag får älska dig. En av himlens änglar har landat hos mig. Det är ju inte helt lätt att välja. Och sedan ska vi lyckas hitta någon som kan tänka sig att sjunga och spela det vi väljer också. Vi får se hur det blir helt enkelt. Det är bara att hoppas. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar