KÄRLEK

23 april 2011

Påsk i Örbyhus

Nu sitter jag o mor och tittar på Körslaget. Vi har blivit bjudna på världens godaste middag. Och hon verkade bli glad för sin canvas. =D

Erik har begett sig hem. Den lyckosten ska få sova utan Gabriel två nätter o jag ska ta nätterna själv. =\ funkar det inte får jag dela med mamma halva natten och sova på soffan.

Gabriel var väldigt svår att få och somna. Kanske övertrött. Men till slut somnade han...


...men inte världens skönaste ställning. Eller? Han sover i alla fall och jag är nöjd efter att ha kämpat i 40 minuter. Han åt nästan en normal portion fisk idag också. Det var skönt.

Imorgon satsar vi på att åka till Edsbyn eftersom vi inte kom iväg igår. Tyvärr missar vi ju familjen Arvidsson. Men det gick inte att göra nåt åt. Nu hoppas jag bara att det går bra att köra upp med Gabriel. Han gillar inte riktigt att sitta fast. Och han sover ju knappast i 3 timmar någonsin längre. Det har ju knappt aldrig hänt, och än mindre nu.

Glad påsk på er!

- Bloggat med min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar