KÄRLEK

6 april 2011

Lite kläder i 9-månaderspresent

Den här pyjamasen föll jag för. Jag tyckte den rosa var finaste så då blev det den, trots att jag har en son. Jag tycker oftast att rosa är fult, men den här nyansen av rosa var så snygg. Var på väg att köpa den svarta men gick och bytte sen när jag märkte hur mycket annat som blev svart-vitt... (se nedan) Dessutom tyckte jag ju den rosa var snyggaste så varför skulle jag då köpa nån annan färg? Den hittas på Åhléns, märket Parvel för 99:- och finns även i svart och blått.
En snygg bokstavspyjamas med barbapappa för 149:- på Åhléns, märket Parvel.
Så snygg tröja att jag inte kunde låta bli att köpa den. =) Åhléns, märket Parvel för 99:-
Så blev det en snygg vårmössa också, som vi inte behöver kämpa på som vi måste med dom vi har hemma nu. =P Åhléns och märket Parvel för 39:-
Det skulle egentligen handlas pyjamaser han kan ha nu, men jag hittade den här på Lindex och tyckte den var sååå fin så jag kunde inte låta bli. Fick bli en i storlek 80 eftersom är är mitt i storlek 74 och Lindex kläder brukar vara bland de första han växer i och ur. Den kostade 99:-

Nu skulle jag bara önska att vi kunde köpa lite träklossar till honom som han kan leka med. I olika fina färger! =) Men det är ju bara jag som handlar till honom, känns som att jag borde involvera Erik lite också.
Det verkar som att jag har ett arbete att sköta nu...en ny blöja behövs. =/

HA DET BRA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar