KÄRLEK

22 april 2011

Ingen resa

Det blev ingen resa till Hälsingland och släkten. =( Det känns verkligen tråkigt. Anledningen var att jag fått feber så jag vågade inte ge mig iväg. Febern stiger inte så mycket i och för sig men jag är matt och trött i kroppen. Otur helt enkelt. Vi får istället ta en runt tur runt Sverige och hälsa på dom vi inte får träffa. Skellefteå, Edsbyn och Jönköping...typ genom hela Sverige. =P

Gabriel kräktes imorse och det är en av grejerna som står på 1177 som grejer man ska söka läkare för om det händer. Så nu är Erik och Gabriel på väg till vårdcentralen. Det är ju en bra grej med privatiseringen av vården, att dom har öppet 8-22 på en röd dag.

Själv försöker jag att bara ta det lugnt och vila. Men ni som har barn vet ju att det går inte att bara slappa. =P Ska försöka ta en snabb dusch nu och sedan passa på och lägga mig och läsa lite och vila och försöka ha det så mysigt det går såhär i början av påskhelgen. Sedan hoppas vi på att kunna orka ta oss till Örbyhus imorgon och fira mamma, bara två veckor för sent. =P Sen blir nog jag och Gabriel kvar där för Erik ska ha LAN söndag-måndag och då har vi roligare hos mamma/mormor tror jag. =) Hoppas hon blir glad för sin canvas som jag kämpat med den här veckan.

Hoppas ni har en bättre påskhelg än vi har. =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar