KÄRLEK

4 april 2011

Underbara unge!

Dagen började hemskt! Gabriel sov oroligt från kl 5 och fick sova i vår säng. Vid kl 6 var jag döttstrött hade världens huvudvärk så då fick Erik ta Gabriel en stund. Men det hjälpte inte. Jag kom upp kl 7:50 och kände mig så elak som inte tog mig upp tidigare så Gabriel fick frukost i tid. Men nu blev det såhär.

Sen Gabriel fick sin gröt har han varit världens underbaraste unge. Så glad och sprungit runt och bara skrattat. Hääärligt! Då glömmer jag huvudvärken och bara älskar mig fantastiska unge! Det är fantastiskt hur mycket kärlek som får plats i mig. Och hur mycket kärlek jag har till en så liten människa. Han är mitt ALLT!!


Nu sitter jag i soffan och äter frukost och har mitt hjärta bredvid mig som badar i leksaker. =) Men bu börjar han ledsna så jag borde rycka in en stund och vara mamma.


- Bloggat med min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar