KÄRLEK

8 april 2011

Vänner!

Ikväll har det varit en del vänner här. Några av våra närmaste. Kanske bara Beatrice som saknades. Fast sånt är farligt att säga så jag låter bli. Vi har hur som helst haft väldigt trevligt ikväll. Käkat middag och spelat spel. 3 spel har vi hunnit med.

Gabriel har sovit utan att vakna en enda gång sen runt 19:45. Det känns lovande. Men vi ska inte ropa hej ännu. Det är inte morgon än. Det är faktiskt väldigt lite morgon eftersom vi inte lagt oss än.

Petter är kvar och hjälper mig att installera Photoshop till min dator så att jag kanske äntligen kan fixa lite med bilderna till bloggen.

Jag har blivit väldigt snorig under kvällen och nu är det supertjockt. Kanske får be Erik använda nässugen på mig ikväll. =P

Morgondagen är inte planerad alls nästan. Bara Erik som ska spela badminton vid kl. 10. Resten av dagen är tom. Jag kanske ska ligga och vara sjuk så jag är frisk till vår bröllopsdag på söndag.

Nu tänker jag i alla fall sova alldeles snart. Sov gott!!


- Bloggat med min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar