KÄRLEK

28 april 2011

Less!

Nu är jag less på denna sjuka! Har haft ont i huvudet sedan i långfredags, snart 7 dagar alltså. Har snart käkat upp ett paket Alvedon på en vecka. =/ Plus att jag fortfarande är trött i kroppen och inte orkar så mycket. Sällskapssjuk är jag också. Vill inte behöva ställa in mer nu. Men idag tar jag hand om Gabriel själv och det klarar jag faktiskt av, det är bara huvudvärken som stör mig. Och eftersom jag fixar det så kallar jag mig frisk. =P Jag är bara medtagen av det jag haft tidigare i veckan. Det tråkiga är ju att jag inte har nåt att skriva här när jag bara är hemma och är sjuk. Det händer ju inget. Och då sjunker antalet läsare direkt. Såklart...det finns ju inget att läsa så jag har full förståelse.

Idag har jag i alla fall umgåtts med Linnea, det var väldigt trevligt! Vi har kollat på Gilmore Girls och pratat. Nu är hon på väg till sin lektion på söder och för mig är det hög tid att äta lite lunch och Gabriel ska få lite mellis. Han åt sin lunch bra utan att jag sjöng. =D *lycka*

På lördag, valborgsmässoafton, ska det grillas här tillsammans med lite vänner. Känner du för att komma på lite grill-knyt och ha en nykter valborg tillsammans med oss är det bara att säga till. ;o) Bara trevligt att vara fler. =) Jag har hört av mig till dom jag tror skulle vara intresserade som jag har mobilnr till. Trevligt kommer det att bli i alla fall. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar