KÄRLEK

15 april 2011

En fredag med familjen Almlöf




Vi gick ut på en promenad i vårsolen när vi hade ätit lunch. Tanken var att prova gungorna igen men Gabriel somnade innan vi hann dit. Jag tror han är lite tagen efter gårdagen.


Jag ställde Gabriel på vår uteplats och gick in och hämtade...


...som jag tänkte njuta av i solen. Problemet var bara att jag hann äta en halv rulltårtsbit, sen kom grannarna hem och började prata högt precis på andra sidan Gabriels vagn. Och det är sjukt så arg och irriterad man kan bli på människor som inte gjort något som helst fel egentligen. Han väcktes såklart och jag var snabb som sjutton dit och gungade vagnen men han somnade inte om. Så jag slängde in fikat i hallen, låste ytterdörren och så drog jag iväg på mer promenad. Klockan var 14.20 och han behöver sova till 15 för att orka hela kvällen.


Han somnade om efter en kvarts promenad och sen var han pigg o glad o lekte en massa. Det kom ett sms från Linnea som undrade om vi ville ses o gå till en lekpark o det ville vi såklart! Så där var vi o lekte tills Erik kom hem.


När Erik kommit hem kom han på att han måste kolla om han kan klara det som Gabriel kan...krypa genom bokhyllan. Och ja, han klarade det!! =)

Martin var här på middag o lite Ticket to Ride innan han skulle på bio i stan. Trevligt! Nu sitter jag och strö-tittar på Så ska det låta. Efter det ska Erik kolla på nån konsert med Robyn som jag inte är särskilt intresserad av. Får se om jag tittar eller inte. Imorgon blir det tårta hos min kusin som fyller 30! Kul! :)

- Bloggat med min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar